Dviračiai treniruokliai – privalomas treniruoklis namie

Dviračiai treniruokliai – gerai savijautai

Šiandien norime pasišnekėti kas yra dviračiai treniruokliai ir kodėl jie susilaukė tokio didelio dėmesio, ypač metu kuomet vyrauja pandemija ir kas dien laukiame vis naujų suvaržymų iš vyriausybės?

Kas yra dviračiai treniruokliai

dviračiai treniruokliai

Dviračiai treniruokliai vienas populiariausių kardio treniruoklių, ypatingai paplitę namuose, kuomet sporto klubai yra suvaržyti, ar išviso uždaryti.

Dviračiai treniruokliai – tai treniruokliai kurie imituoja dviračio judėjimą, tačiau minate vietoje, nereikia niekur važiuoti. Priešingai nei nuo tikrų dviračių, galite nusistatyti važiavimo sunkumą, pasijungti reikiamą programą, tiksliai apskaičiuoti savo sudegintas kalorijas, bei laiką. Tai vienas populiariausių treniruoklių namams pasirinkimų, ypač tiems kurie turi problemų su sąnariais ir dėl to negali bėgioti. Turint šį treniruoklį namuose, yra didesnė motyvacija “prasivažiuoti” ir šias treniruotes paversti įpročiais.

Nepamainoma pagalba šaltuoju metų laiku

Beprasidedant šaltąjam metų laikui, kuomet dingsta šiluma ir geri orai, palaipsniui visi užsidarome namuose, dažniausias laisvalaikio praleidimo būdas žiūrint filmus, serialus ar skaitant knygą. To pasekoje judame mažiau nei reikia, nespėjame išdeginti energijos, kurią gauname iš maisto. Taip auginame riebalinį sluoksnį, dar kitaip žinomą kaip gelbėjimosi ratas. Dažniausiai gelbėjimosi ratu susirūpiname tik artėjus pavasariui, o žiemą ” niekas nemato”. To išvengti padeda kardio treniruotės, laisvas judėjimas. Pripažinkime, kai lija lietus, ar sninga šlapdriba tikrai ne kiekvienas ryžtasi pasiimti dviratį ar bėgioti lauke.

Tačiau šiam atvejui mes turime sprendimą – dviračiai treniruokliai namams, kurie visada šalia Jūsų, nereikia vykti į sporto klubą ir laukti eilėse, jog padaryti mankštą, o ir susitaupo nemaža suma už brangias mėnesines narystes belankant klubą, bei kitos išlaidos kaip madinga sportinė apranga, avalynė ir kt.

 Ar greitai tirpsta nepageidaujamos apimtys?

Kardio treniruotės yra vienas iš būdų, sunaudoti perteklinę energiją.Tačiau norint realių rezultatų, kompleksiškai reikia jungti ir sveiką mitybą, bei kalorijų skaičiavimą. Kai kuriais atvėjais, kuomet žmonės valgo itin kaloringą maistą, gautas kalorijas išdeginti praktiškai neįmanoma, o po per itin ilgų treniruočių galite sau tik pakenkti pažeisdami centrinę nervų sistemą, ir pabloginti savo būklę.

Tekstą parengė DzukijaInfo redakcija

 

Įrašas paskelbtas temoje Uncategorized. Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *