Kuro bako remontas

Kuro bakas, be kurio automobilis tiesiog neįsivaizduojama, atrodo labai paprastas įrenginys. Tiesą sakant, paaiškėja, kad tai yra kažkas daugiau nei tik sandari ir patvari benzino ar dyzelino talpa. Tobulėjant automobilių pramonei, keitėsi ir kuro bakai, o tai reiškia, kad kompetentingas vairuotojas turėtų ką nors žinoti apie šį kuro sistemos komponentą.

Kad kuro bakas netvarkingas, galite nustatyti pagal automobilyje pilamo kuro kvapą, taip pat pagal prietaisų skydelyje esantį jutiklį, kurio rodyklė rodo spartų kuro lygio jame mažėjimą.

Karšto kuro bako remonto metodai yra gana techniškai sudėtingi ir reikalauja tam tikrų įgūdžių bei gebėjimų. Be to, reikalinga suvirinimo ar litavimo įranga, taip pat supratimas, kaip galima suvirinti ar lituoti plonasienes konstrukcijas.

Kuro bakai yra trijų tipų:

  • aliuminis, kurio remontas atliekamas naudojant argono lankinį suvirinimą;
  • plastikas – taisomas lydmetaliu iš tos pačios medžiagos, iš kurios pagamintas dujų bakas;
  • geležis – jų remontui naudojama epoksidinė derva su stiklo pluoštu arba pusiau automatinis suvirinimas.

Prieš pradedant remontuoti aukščiau išvardintų tipų kuro bakus, siekiant išvengti gaisro ir sprogimo, būtina juos išimti, iš vidaus gerai išplauti vandeniu ir išgarinti likusį kvapą bei garus.

Remonto proceso etapai:

Apžiūra, patikra ir problemos suradimas – radę pažeistą vietą, mechanikai pereina prie sekančių veiksmų.

Kuro išleidimas, sienų plovimas, nuriebalinimas ir džiovinimas. Talpyklos viduje visada yra kuro garų. Sumaišius su oru susidaro sprogus mišinys. Liepsnos gali sukelti mišinio sprogimą, o tai savo ruožtu plyš rezervuare ir sužeis netoliese esančius žmones. Todėl suvirinimo ir litavimo darbai atliekami po plovimo. Jei reikia, kuro bakas valomas cheminiu būdu, kad būtų pašalinti lakieji teršalai.

Korozijos naikinimas, jei yra, įlenkimų atliekami restauravimo darbai. Įtrūkimų ir skylių pašalinimas atliekamas suvirinant. Korozija pašalinama iš bako išorės ir vidaus.

Sandarumo tikrinimas, montavimas. Baigus remonto darbus, bakas tikrinamas tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Mechanikai suspaudžia baką iki reikiamo lygio, panardina ji į bandymo baką ir atlieka vandens bandymą, kad būtų užtikrinta remonto kokybė.

Įrašas paskelbtas temoje Auto. Išsisaugokite pastovią nuorodą.