Google reklama – būtinas partneris elektroninėje komercijoje

Kodėl Google reklama tokia populiari?

Vis dažniau išgirstame frazę kas yra Google reklama, kodėl apie ją žmonės tiek kalba? Atsakyti galime paprastai ir aiškiai – tai pati geriausia internetinė reklama kokia gali būti. Tad šiandien norime plačiau pasikalbėti apie šios sistemos privalumus, trūkumus, kodėl ją taip mėgsta elektroninių parduotuvių, verslų savininkai. Tikimės, jog šis straipsnis suteiks Jums naudingos informacijos.

Dabar pateiksime priežastis, kodėl ją renkasi verslas:

  • Didžiausias vartotojų pasiekiamumas ir naudingumas. Tačiau jį pasiekti galima tik atlikus “namų darbus”. Detaliai susidėliojus marketingo strategija, pasidarius raktažodžių tyrimą, įsivertinus konkurenciją ir kitus esamus niuansus. Didžiausią šios reklamos privalumą galime įvardinti “šiltus” klientus, kurie žino ko jiems reikia ir to ieško tarp puslapių.
  • Plačios galimybės nustatyti Jums aktualią reklamą.Galbūt Jus esate įsikūrę savo vyrų kirpyklą Kaune? Savaime supranta, jog Jus greičiausiai domins tik Kauno miesto ir rajono  ribose gyvenantys žmonės. Mokate tik už aktualius paspaudimus savo mieste, o ne kur nors Lietuvos pakraštyje ar užsienyje. Mes paminėjome tik vieną pavyzdį, tačiau pagrindinę mintį ko gero supratote.
  • Matote patikimus duomenis per Google analytics programą. Taip pat per ją galite sekti kiek Jūsų puslapis daugiau susirenka vartotojų, kiek jie užsibūna svetainėje, ką spaudžią, o ką tik pamačius išjungia. Pagal šiuos duomenis galite pagerinti savo lankomumo rodiklius, daugiau suteikti naudos vartotojams, o tai atsiremia į pagrindinį tikslą – klientus ir pardavimus.

Ką dar papildomai turėtume žinoti, apie šią reklamą?

Daugiausiai naudos atneša optimaliai nustatyta reklama, pagal Jūsų numatytą strategiją. Prieš paleisdami Adwords’us, būtina pasinaudoti Google Keyword Planner įrankiu, kuriuo galėtumėte įsivertinti konkurenciją tarp pačių skelbimų. Kuo didesnė konkurencija, tuo brangesnė reklama. Kuomet konkurencinė aplinka itin sudėtinga, mes linkę rinkti mažiau paieškomus raktažodžius, kurie yra pigesni, tačiau ilgalaikėje perspektyvoje yra pigesni ir vistiek sugeneruoja nemažą srauto dalį.

Jeigu kreipsitės į rinkodaros specialistus, jie padarys raktinių žodžių tyrimą ir sudėlios reklamą pagal Jūsų numatytą strategiją. Taip galėsite lengviau apskaičiuoti savo investicijų grąžą, matysite reklamos potencialą.

 

Įrašas paskelbtas temoje Patarimai. Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *